Miks öko?

 

Mahetooted ei sisalda (GMO-sid) kunstlikke värv- maitse- lõhna ega säilitusaineid.
☘Keskkonnasõbralik majandamine
🌎 Puhas elukeskkond 🙌❤️

Mahemandel

Mahemandel ☘ Kui soovite enne magamaminekut midagi head näksida…Siis 🤔 tehke kindlaks, kas mahemandlid mõjutavad teie une kvaliteeti. 28g on piisav ! 😉

Mahe-Chiaseemned

Chiaseemned🧐Pealt näha väikesed, aga sisult võimsad chiaseemned
on üks maailma kuulsamaid supertoite.
Lihtsaim viis tarbimiseks on mõne supilusikatäie lisamine hommikupudrule. Päevane maksimaalne soovitatav annus 20g

Mahe Pekanipähkel

Meie kindel lemmik ❤️
Kas teadsid, et kasulike rasvade poolest võistlevad mahepekanid avokaadodega, sest kuni 70% pekanite massist on kasulikud rasvhapped 🙌

Mahe-Kõrvitsaseemned

Kõrvitsaseemned on väga valgurikkad. Ühest peotäiest ehk 28 grammist röstitud kõrvitsaseemnetest võib saada lausa 8,3g valku. 🤓 Päevane maksimaalne soovitatav annus 28g. Kena Keik e-poes on valik: 150g / 400g mõnusates taassuletavates pakendides 🙌

Mahe-mango

Magus-hapukad mangolaastud sobivad imeliselt tervislikuks vahepalaks 😋

Mahe-Kreekapähkel

Kellele meist ei meeldiks kreeka pähkel. 😋

Mahe-Kookoslaastud

Kookoslaastud on suure kiudainesisaldusega ja hea valik
kaunistamaks näiteks hommikuputru. Suurepärane snäkk ka vahepalaks. Tarbida mõistlikult.

Mahe-Päevalilleseemned

Kasutusala: Küpsetised, leivad, kastmed, salatid, ahjuroad ja magustoidud. Enne tarbimist on sobilik röstida kergelt pannil.

Mahe-dattel

Dattel on magusa maitsega vili. Parimaks alternatiiviks magusale. 
Tarbida mõistlikult.

Mahe-metspähkel

Alati värsked Kena Keik metspähklid maitsevad kui otse puult nopitud! 

MaHEAPRIKOOS

Mahedalt kasvatatud pehmed tumedad aprikoosid on maitselt ehedamad ja mahlakamad.